"Sharing fun" is onze hoogste prioriteit, en daarom willen wij dat je volledig tevreden bent met je aankoop.

Mocht er desondanks toch wat mis gaan met je bestelling, dan hebben wij specifieke richtlijnen opgesteld om het retourneren van producten eenvoudig en goed te laten verlopen. Check na ontvangst direct je bestelling. Gooi de doos of het verpakkingsmateriaal pas weg als je je bestelling gecontroleerd hebt en tevreden bent met het product dat je hebt ontvangen.

Als je niet tevreden bent met je aankoop om welke reden dan ook, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Dit kan zolang het product wordt geretourneerd in nieuwe, ongebruikte staat.

Alle producten die geretourneerd worden volgens de hiervoor opgestelde richtlijnen komen voor restitutie in aanmerking. Na ontvangst van je producten, crediteren wij het totale aankoopbedrag minus de verzendkosten. Neem per e-mail contact op met onze klantenservice voor verdere instructies over het retourneren van je product.

In geval dat je bestelling niet correct is, beschadigd of defect is, neem dan contact met ons op en wij zullen je het juiste product, vervangend product, of vervanging van onderdelen zonder kosten toesturen. Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail op ma-vr 9u00-17u00.

 

 

100% TEVREDENHEIDSGARANTIE

Als je, om welke reden ook, niet tevreden bent met onze producten neem dan gewoon contact met ons op. Wij helpen je graag de situatie op te lossen inclusief eventuele terugbetaling of omruilen van producten. Wij bij Gockel doen er alles aan om je een WOW on-line shopping ervaring te bezorgen. Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, stuur het dan binnen 14 dagen naar ons terug. Na ontvangst van je product ontvang je een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag.

Voor de juiste procedures zie Ruilen & Retourneren.

Contact...

Over ons...